ترس یعنی چه؟

موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسي
نوبت چاپ :
3
سال چاپ :
1399
وزن :
0
قطع/نوع جلد :
زركوب(لمينت)
تعداد صفحه :
0
شابک :
9789643073015
تعداد :
1

قیمت : 8,500تومان

موجود نمی باشد
تعداد بازدید این محصول : 294
معرفی کالا

ترس در کودک از جمله هیجانات طبیعی است که کودک را برای مقابله با موقعیت های خطرناک از بروز حوادث محفوظ نگه میدارد. اما کودکان با ترس از همه اتفاقات به دنیا نمی آیند بلکه آن را فرا می گیرند. آموزش اطرافیان و واکنش آن ها نسبت به موقعیت هایی که باعث ایجاد ترس می شود توسط کودک آموخته می شود و کودک در مواجه با شرایط خطرناک خود را از خطر دور می کند.

اما نکته مهم میزان اضطراب و ترسی است که کودک تجربه می کند. اگر کودک بیش از حد معمول از موضوعات روزمره زندگی وحشت داشته باشد و نتواند خود را با موفعیت های جدید تطابق دهد و یا از ترس مواجه خود را از تجربه محروم کند در سنین بالاتر با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

در این جلد به احساس ترس در کودکان پرداخته شده است .

این کتاب برای کودکان و درباره رشد عاطفی کودکان نوشته شده و تصاویری که در کتاب وجود دارد از نقاشی های رنگی کودکان7 تا 11 ساله استفاده شده است .و به والدین کمک می کند تا بهتر بتوانند به احساسات دررونی فرزندشان پی ببرند .و این کار به ایجاد حس سلامت و محکم شدن روابط بین والدین و فرزندان کمکمیکند. و اعتماد به نفس و خلاقیت را در کودک پرورش می دهد .

مجموعه 11جلدی با جلد سخت هم موجوده

10جلد دیگه هم داره که دریاره احساس غمگین بودن ،شاد بودن، دلسرد بودن ،بی حوصله بودن ،هیجان زده بودن و....موجوده و فقط کافیه در قسمت جستجوی سایت "احساسات کوچک " رو سرچ کنین و بقیه عناوین رو هم ببینید.

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...