خرگوش کوچولوی ترسو مهارت های زندگی44

نویسنده :
مترجم :
ناشر :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسي
نوبت چاپ :
9
سال چاپ :
1400
وزن :
0
قطع/نوع جلد :
شومیز
تعداد صفحه :
16
شابک :
9789643892319
تعداد :
1

قیمت : 25,000تومان

موجود نمی باشد
تعداد بازدید این محصول : 159
معرفی کالا

احساس ترس مثل سایر احساسات با تولد کودک همراهه .وقتی کودک از یک موضوع ترسیده بهش نگیم این موضوع ترسناک نیست. بزرگترین اشتباهی که والدین مرتکب میشن ،بی ارزش دونستن احساس ترس کودکه، چون فکر می کنند ترس کودکشون بی دلیه.در حالیکه فراموش کردن اون هنوز کودکه.

بهترین راه اینه که در مورد ترس به فرزندتون حق بدین و بهش کمک کنید تا احساس شجاعت کند و به تدریج بتونه ترس خود ش رو کنترل کنه و فرزندتون رو تشویق کنید تا در مورد ترس ها و نگرانی هاش با شما صحبت کنه. سعی کنیدبهش دلداری بدیدکه احساسش رو درک کردید .تحسین کردن،تشویق کردنه وبسیارتاثیرگذاره تاترسشون رو کناربذارن .و ترس همیشه بد نیست .ترس احساسیه که می تونه به کودک کمک کنه تا با احتیاط تر عمل کنه .

خرگوش کوچولو میدونه ترس یعنی چی؟ و چی کار کنه تا حالش بهتر بشه . خرگوش کوچولو میگه :تا حالا شده انقدر ترسیده باشی که قبلت از سینه بیاد بیرون ؟ از عنکبوت یا تنها بودن تو تاریکی میترسی؟ترسیدن اشکالی نداره . ترسیدن به من کمک میکنه تا از خطر دوری کنم.هر کس از چیزی میترسه ،شاید من از چیزهایی بترسم که شما نترسید.

بچه ها با خوندن این کتاب متوجه میشن که خیلی از چیزهایی که از اونا میترسیدن ،اصلا ترسناک نیست . 8عنوان دیگه هم از داره که کافیه درقسمت جستجوی سایت " خرگوش گوچولو " روسرچ کنین که بقیه عناوین رو ببینید .

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...