1100شیوه رشد و تربیت کودک از تولد تا سه سالگی

نویسنده :
مترجم :
موضوع اصلی :
موضوع فرعی :
زبان :
فارسي
نوبت چاپ :
2
سال چاپ :
1393
وزن :
0
قطع/نوع جلد :
شومیز
تعداد صفحه :
0
شابک :
9789643073237
تعداد :
1

قیمت : 8,000تومان

اضافه به سبد خرید
تعداد بازدید این محصول : 187
معرفی کالا

این کتاب به مشکلات روزانه ای که خانواده از هنگام تولد تا سه سالگی با آن مواجه می شوند پرداخته مشکلاتی که بین تمام کودکان در این سنین یکسان است .کدام از ما هست که یک روز از خودش سوال نکند چطور می توان یک کودک را خواباند یا اورا وادار کنید تا دارویش را بخورد یا چطور عصبانیت کودک را کنترل کرد .

مشکلات مربوط به کودکان بزرگ تر ، پیچیدگی بیشتری دارد اما خلق یک شیوه جدید و به کار گرفتن از طرف خانواده به یک عادت تبدیل می شود .

هزار و صد روش و مهارتی که در این کتاب گفته شده ، از همان شیوه ها و راه حل هایی است که والدین به صورت لحظه ای و اتفاقی و بیشتر در حالت های فوق العاده و اجباری و گاها تصادفی به آن رسیده اند و از تعریف کردن آن برای دیگران احساس شادی و لذت میکنند .

بعضی از این شیوه ها قدیمی بوده و از مادربزرگ ها نوشته شده ،بعضی از این شیوه ها را مربیان مهدهای کودک و پرستارهای کودک در زمان نگهداری از کودکبه کار می برند و بعضی از این روش ها توسط مادران در سراسر دنیا استفاده میشود .بعضی از این شیوه ها ،پایه روانشناسی داره .ولی ریشه بیشتر این شیوه ها تخیلی و هوشمند است .این شیوه ها را نسل ما برای نسل بعدی تعریف میکند . و در بین دوستان دست به دست میشود .این ایده ها در کتاب های دیگری که به تربیت کودک می پردازد مشاهده نخواهید کرد .چون این ایده ها اغلب از جنس افکاری به شمار می آیند که آن ها را شیوه پیرزن ها می نامند .مانند :مهارت ها و تجربه های مربوط به سرگرم کردن کودک هنگام حرف زدن شما با تلفن و...اما در هر حال ،این ایده ها ابزارهای مهمی هستند که در ساده کردن کارهای شما نقش داره .اگر بعضی از این شیوه ها برای شما جالب بود و به شما کمک کرد ،حتما آن را برای دیگران هم بازگو کنید تا این زنجیره قطع نشود و به نسل بعدی هم منتقل شود

نظرات کاربران
تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...